BADBADFLU+SWEETSWEETMEMORY

hoi hoi hoii, penat betul ini hari. penat kemaskan bilik bersame abg aku.
bayangkan dah 3minggu xkemas, bnyk benda nak kena buat.
bese laa, orang bujang, smue keje nak bertangguh. 
so, bertungkus lumus kitaorg tadi. mase tngh kemas kemas tuu pulak ada suara
suara yang mcm menyirap aku dengar.

ayah aku ckap ' rajin anak ayah, mcm anak dara 
awww, sweet gila ayat tuu.
hahaha

mak aku lak lagi merempit ayat dia ' untg dapat anak dara mcm neh '
sumpah sweet :)

ohh shit gile, statement paling jujur aku rase. hahaha

pastu boleh dikatekan mcm nak roboh rumah jiran sebelah sbb kitaorg gelak.
nasib baik ta kena sound ngn org sebelah. hehe

kemas punya kemas, habuk pun dah penuh kat hidung aku neh ha.
slalu gak lahh bersin, smpai jiran depan tuu gelak gelak kan aku coz
hidung aku dah wne merah mcm badut. memg segan yang amat time uhh.

then, aku kemas laa kat bawah katil. perghhh, mcm mcm khazanah kat bawah tuu ada.
dulu kemas xperasan pun benda tuu ada. 

pastuu aku ada jumpa laa satu benda neh. memg agak touching laa.
aku rase benda tuu gift dari someone dulu. 
kalau di ingt ingtkan, memg benda tu aku xpenah pakai pun.
simpan berr, nanti rosak nanti 'dia' kata aku tak reti jage barang lak.

mungkin dulu aku salah letak kut, aku ingt dah hilang or dah kena buang. 
last last bawah katil rupenye. benda tuu mmg sweet.
ceeeeeewwwwaahhh, nak jiwang neh. bukan seng aku nak berjiwangg nehhh. awwww.
hahahahahha :)

dalam hati aku tadi mase tengah kemas tuu nak je aku buang benda tuu.
sebb, kalau aku tengok je gift tuu msti aku teringt kat dia.
yelaa, cinta monyet laa katakan. semue benda sweet time tuu.
kan kan kan hawau? haha
so, skrg dah bukan cinta monyet, dah cinta beruk dan godzilla pun ada.
pelik pelik je skrg neh aku tengok.

berbalik pada citer tadi, gift tu skrg aku dah simpan kat satu tempat yang selamat.
tuu je yang aku rase aku simpan. yang lainn xtahu. hahaha. sorry wokk :D
aku rase ta payah laa kan aku na tulis nama budak tuu.
yelaa, dia tu dah laa penyegan. hahaaha

papepon, tuu lah memory paling best dalam mase-
3tahun kut aku ngn dia. last last hancur lebur. hahaha
now aku rase dia bahagia kut ngn boy lain, rasenye laa. dia kata takde, ckp je ann.
benda betul aku pun xtahu. harap takde, happy giler aku. muahahaha.

okay okayy, sorry pic takda, na snap boleh tapi mcm kabutt je hidup letak pic tuu.
hahaha. btw i'm still loving you. awwww.
single berrr aku.
.s u m p a h g e d i k n a k  m a m  p o s s s s s.
*maskulin lagi ler buduhhh*






2 comments:

persevere said...

woooo.cnte monyett~ahhaa

adinbeatles said...

daripade kauuu, ada???????? hahahaha