grr, bajet! :D


Nurul Syahirah -
nahhhhhhhhhh, she is my ngok ngek older sister.
sumpahhh weyyy pangai mcm palatplusgedik! hahahaha.
nasib dia kakak aku, kalau ta dah lame kena wrestling kat rumah :)
btw, dia neh baik orangnya tapi kadang bajet cute cute+hot hot.
hangin je aku tengok dia, hahaha.
kadang kadang aku rembat duit dia masa duit aku ta bpe nak ramai.
pastuu lak memekak lak suruh mintak ganti,
sikit tak boleh kurang ngn adik adik. hahaha. 
dia sorang je kakak yang aku ada, fact ada lagi sorang,
tapi dah meninggal. atas si Syera sewel neh, nama nya Ain.
sedih jugak laa sbb arwah dah meninggal, kalau arwah ada lagi, 
mesti lagi lawa lagi dari dak syera hawau neh. hahaha.
so, aku sebagai adik bongsu kena jugak jaga kakak sorg yang ada skrg neh.
kadang kadang kalau pangai dia macam hawau je,
aku lah yang tukang smackdown kan kat pale dia. 
confirm confirm senyap ahhh. hahaha.
btw, ily ♥♥ > euwww please lahh :D

No comments: