Perjalanan seorang student..

pagi isnin yang penuh rasa mengantuk plus kurang ceria perangainya, rasa macam agak malas aku nak g skolah. pikir nak SPM punya pasal and malas nak kena bebel ngn bapak aku so aku pergi je laa skolah tuuuuu. dahh laa hari tuu ada latihan rumah sukan. mak aii, rasa macam nak fly je bila start latihan tuu nanti. haha. sanggup sial redah hutan hutan kat blakg skolah tu. hahahaha. sedang aku dalam perjalanan yang di-rider-kan oleh bapak aku untuk ke skolah, tiba tiba lak boleh bantai stuck tengah highway. jem katakan. bukan jem kaya buduhh, jem sesak lalulintas. haha. pikir eksiden ke hape kat depan tuu. memg dalam hati aku neh suruh kereta neh stuck smpai kol 8. so xpayah aku g skolah. hahaha. agak reda je jalan tuu, start laa balik perjalanan kami. dan dan pulak jem balik kat area skolah aku. bapak aku pun tanya kat abg gagah yang handle jem tuu 'dikk, pokono niaha boleh jem?' abg gagah tuu reply, 'BANJIR BANJIR, so jalan nak ke skolah technic madzin dah tutup!'. yahoooooooo,  bukan main berguling kegembiraan aku kat dalam kereta tu skejap. hahahaha. memg confirm confirm aku xg skolah. otometik pale otak aku dah pikir, balik confirm TIDO. haha. dia punya riang bukan main lagi. hahaha. kalau korang pun sama jugak kan? so jgn nak kata aku pulak gayat ta penah tengok banjir. sepok sekor sekor kang :). bapak eaa lahh, first time dalam sejarah aku, skolah aku boleh kena banjir. memang awesome gilaaaaa. hahaha. ASPURA tenggelam bhaiiii. memang berenang renang ler budak ASPURA kat dorm. hahaha. dalam gembira gembira tuu ada sedih nye jugak. kesian kat rumah rumah yang ditimpa musibah. mana taknye, smpai parat bumbung doee. memg bnyk brang diaorg rosak. tapiiiiiiii, kalau technic mdzin bnjir smpai paras area astro diaorg pun aku xkesah. memg happy gila hawauu kitaorg. HAHAHA. akhirnya aku balik je laa rumah then sambung TIDOOOO. wekk

No comments: