Sekolah

Sekolah SCHOOL

wokeyhhh wokeyyhh thambii! neh laa skolah i skrgg awww. :D
nak taknak kena laa skolah jugak. tahun neh jugak last year aku study kat mdzin.
perggghhh, sumpah macam penjara doee.
memg maki hamun sape xbiasa berdisiplin bila masuk skolah nehh :)
memg tension gila si*l, bayangkan standard rambut kat skolah neh macam rambut askar.
mak aiii, hangin je budak budak laki. panjang sikit je kena botak, panjang sikit je kena botak.
aduhhh, dah laa hari hari ada prhmpunan. spotcheck pulak memanjang je ade.
budak laki mana yang kantoi rambut panjang habis ler kena botak. dah laa botak, kena bayar lakk tu. hahaa
salah satu mangse nya aku ler, tahun lepas dah dua kali aku kena botak. 
bapak segan si*l, sumpah segan gila. haha. tapi, student kat situ xde yg kerek kerek. sempoi la jugak.
memg satu kepale laa ngn aku. majal hanattt, hahaha. penjara penjara pun tetap skolah aku.
skurang kurangya skolah neh dpat displin kan student. 
hope, lepas neh xde laa aku kena botak lagi. HAHA.
gambateh mdzin!


No comments: