Step to be a Blogger

arggghh, macam hawauuu. starting dah maki maki. hahaha. aku dah jadi blogger macam korang kan kan kan? sumpah aku ta paham benda haram neh. hahahaha. first thing aku buat neh pun sebenarnya aku xfaham satu hape pun. memang agak terlmbat aku nak follow jadi seorang blogger. dulu aku aku rasa blogging neh macam kabutt jeee. last last rasa minat nak buat blog neh meluap luap pulak. hahaha. asek nak menghadap benda yang sama je so, aku try laa. tujuannya mungkin nak karang something kat korang yang aku rasa na buat. kalau agak agak rasa macam xbest je blog aku neh, go to h*ll laaa bengong. hahaha. kalau ada terasa ke ape yang aku tulis tuu just forgive me okaayyyy :) okay okay, memang xkan jadi sbuah blog kalau xda orang yang tolong. aku. muahahaha. ada laa sorang manusia yang agak baik dan ikhlassss tolong aku buat benda nehh. budak tuu nakal sngt, ZIANA BEE namanya. walaupun agak mcm hawau dan gedik pangai dia tapi dia baik. haha. banyak lagi step yang aku kena blajar. kalau aku tergerak nak tanya kat korang, aku tanya lahh. jngn lak aku tanya nanti korang lak boleh bntai buat xtau je. memang standard kena hamunn je. hahaha. mungkin first presentation agak kurang menarik laa kan? i'll try nokkk :D adioss~

No comments: