woot woott (:



yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh, bersukan aku akhirnya. sob sob sob :'(
dan dan pulak hari neh ada latihan rumah sukan kat skolah. 
letih yang amat, mcm penjara doe. hahaha. rasenye last aku bersukan pun tahun lepas agaknye.
dah memg confirm confirm badan aku dah naik. sob sob sob.
nasib baik tadi lontar peluru je, kalau cekgu tuu suruh berlari xtahu la mcm mana rupa. hahaha.

tadi kan, tadi kan, ada laa sorg budak comel neh buat lontar peluru.
dah laa comel comel je bdn dia, nak pulak angkat benda bola besi tuu and then baling.
agak 'jauh' jugak laa lontaran dia. muahaha. memg comel je aku tengok.

tapii, time perempuan lari tadi xsempat lak aku nak tengok.
mesti lagi comel dia lari. haha. rase mcm na sekel sekel jea dia. ahaha

hopely, kan best setiap hari isnin petang hujan selalu turun, so takde la buat latihan kelam nehh.
buat letih badan je kena hambat kat padang tuu.
gelap kulit makk nanti awww awww. hahaha.

 *moral value nye,; bersukanlahhh untuk skolah* hahahaha


No comments: