don't ask friends..

minggu depan dah ujian dah. xtahu laa aku jawab ape nanty, walaupun ujian pertame untuk tahun 2011 neh. act, aku xprepare ape ape langsung untuk ujian neh. balun je lahh ape yang kluar nanty, hehehe. memg xsedar diri lahh aku neh, dah form5 pun malas malas lagi. hope aku boleh buat sume subj tuu. terutame  MATH. arggghh, dah ler bapak aku ngaja math kat ex-sch aku dulu. kire kena jugaklah target A kat paper math wlwpun ujian pertame. kalau tak dapat, confirm confirm kena bebel nye. nak rotan dah besar, so marah je la dia mampu. hehe.ingt nanti nak beli cutton laa. nak sumbat kat telinge. hahahahhaa. fuhhhh, nasib baik ujian tuu bukan slpas cuti bulan March, kalau ta memg kena lah aku study MATH & menghadap bapak aku dlm mase seminggu. pecah pale beta nanty. hehehe. cincai je laa nanti time ujian tuu. nasib baik soklan ta bnyak, klau ta migrain doee. malas la kan na tunjuk pandai time first penggal neh *cehhh, bukan main lagi :D. bukan ape, nanti kalau dah kptusan gempak gempak awal awal lagi, pastu nak hujung tahun down pulak. mesti kena pindah class. hehehehhe. act, tu laa plan budak class aku. xna pindah class punya pasal sanggup buat buat bangang. hahahaha. padehal dah memg kurang cerdik. muahahahha. papepun, aku harap sape sape yang bace neh.. doa doa kan eyy smoge aku berjaye dalam SPM nanty. tau tauu? tq :*

No comments: