Ini Ke Hero Malaya? Langsung Tak Berbudi Bahasa.


- Orang memberi kita merasa, Orang berbudi kita berbahasa -

Mane nilai nilai murni rakyat kita sekarang nie? Ayat dah bukan bukan.Maki sane, maki sini.Yang lagi teruk maki xtentu hala.Entah betul ke tidak, saye xna judge.Ikut suka hati korang laa nak judge cmne pun. Nak tahu sape si artis tuu?Yang penting, korang nilai lah dengn hati dan mata dengn sabaiknya pada gambar-gambar ini.

 ( Printscreen )







Kenal tak artis nie? Hebat kan bahasa dia? Macam sampah bahasa.Sepatutnya si artis berbahasa 'bagus' nie patutlah menggunakan bahasa yang sopan.Kalau marah cmne pun xpayah laa nak same kan manusia dngn 'anjing'.Haihhhhhhh, harap kita xde lah ikut perangai buruk si Gambit nie. 





p/s : Gambit, orang lain skrg nie perhatikan kau je tau >.<


DO YOU LIKE ?

4 comments:

Muhammad Faris bin Yahya said...

hishh ape la nak jadi artis nie ! tak minat pon die neh !

jom baca entry baru !
HANGAT !
BUDAK SEKARANG MAKIN XTAU MALU ! http://www.akulahfaris.com/2011/06/budak-sekarang-2.html

tiqa b.a.h. said...

apela. baru nak naik sikit da buat perangai.

roborobot said...

Muhammad Faris bin Yahya > bajet bagus je kan dia? haihhh

roborobot said...

tiqa b.a.h. > dia memg cmtu, mcm ego pulak dia tuuu.