Mendarab dalam subjek MATH dengan mudah


Saye nak cabar korang lahh kan, boleh? 
Saya ada soalan,tapi jawapan yang di berikan mesti dlm masa 5 saat *wink winkk ^.*

SOALAN
99 X 97
 15 saat dari sekrg mula !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tetttttttttttttttt! 
Tamat ! Hahaha. Saye rase korang nak cari kalkulater pun xsempat kan?
 Punya soalan senang pun xboleh jawab ke? *padehal dah kira siap siap tadi. Hehe

Jawapan
9603
(hebat tak saye? HOHOHO)



Tapi kann saye nak kongsi ilmu tentang MATH nie, nak nak nak?
Math nie sebnrnya penting tauu, kalau kita lemah dlm subjek nie susah
ler kita nak cari kerja nanti. SO, saye nak share sebuah video kat korang.
Kalau saye tunjukkan jalan kerja yang mudah untuk menyelesaikan soalan 
yang susah tadi tuu memg susah laa. Berbelit belit kalau tulis. 
Baik tengok jer video nie --->



- Semoga berjaya -

2 comments:

shiema sufian said...

gune kalkulator je senang :)

roborobot said...

shiema sufian > itu pun kalau sempat. Haha