Kenapa saya tidak cute macam awak ! Tension ! ( Keluhan Manusia )




Kenapa awak tak cute mcm orang lain?? Jap jap, nak tnye.. Tak untung ke xdapat muka cute?? Jadi bersyukur dan bersabar je lah yer para sahabat handai di luar sane. Saye pun tak cute macam awak sume, sobs sobs sobss.. Hehehehe.. Pada kita, apa yang kita nmpk kat wajah kita sendiri sebnrnye ada lah anugerah daripada Allah.

 Jadi jngan nak merungut ! 




Pesanan ikhlas untuk diri saye sendiri dan kawan kawan yang lain.


Nota pintas :  Janji kita happy :D






2 comments:

sakura_sue said...

janji kita heppy! hee

roborobot said...

sakura_sue > betoi betoi :)