Topik Hangat : " Polis bod*h, Polis tak guna, Polis macam s**l "


Polis bod*h, Polis tak guna, Polis macam s**l...


Dah lali kan dengar ayat tuu? Ayat tu laa sebnrnya bnyak kita dengar kalau seseorang tuu tak puas hati dengan polis. Disebabkan oleh ketidakpuashatian yang sngat tamak,dengki....

Contoh laa kalau rumah orang yang maki hamun polis tu kena rompak, anak kena culik, kereta kena rembat, kena ragut, kena belasah, kena rogol, kena cabul.... Mcm mane nak settle kan? Suruh kawan-kawan dan saudara-mara?? Ehhh dia pun ada kerja lain nak buat tau.

Akhirnyaa jalan penyelesaiannya dekat polis.. Kan kan kan? Hehehe. Diaorang nie tak fikir panjang ke?? Tahu laa mulut masing masing.. Tapi tak rasa segan atau dengan erti kta lainTAK TAHU MALU ke?? Dah puas maki hamun, polis nie laa itu laa.. Pastu mintak bantuan polis.

Sedar lahh sikit, kalau takda kereta ni boleh ke handbag makcik-makcik kat luar sane tu selamat??


Nak tanye lah kan, abg abg polis nie boleh main cilok-cilok tak kat celah celah kesesakan lalulintas kalau ada kes mat rempit?? 



Kalau takdaaaaaaaaaa, sape yang nak benteras? Orang yang maki hamun polis tuu? Harammmm. HAHAHAHA


NOTA BAHAGIA : I like abg abg polis, hahhaha

2 comments:

Farhah Azman said...

Akak TAK like..hahaha..:P

Adinjunior said...

Farhah Azman > mesti akak love tuu. Hehe