Kisah Cinta : You Jump, I ??? Errrr....

Assalamualaikum semua !

 


' Uuhh yeahhh bebehh, akan ku setia padamu', 

' Kita akan bersusah dan bersenang bersama-sama',

' IF YOU JUMP I WILL JUMP TOOOOO SAYANG !!!'


Euuuuwwwwwwwwwww geli mak nyahh ! Hahahahaha.. Eeiiiii, ya Allah haiii.. Eiii.. Hahaha..

Ehem-ehem, bermulah lah kisah cinta antara manusia pada zaman moden nie. Mereka saling cinta mencintai antara satu sama lain.. Berjanji itu berjanji ini. Sampai perut lapar pun x dihiraukan kerana dek makwe/pakwe nyaa.. Cehhhwaahh ! Mcm A.Samad Said derrrr... Hihihihi..

Pastu, tercipta lahh sebuah pernjanjian di antara mereka berdua. Mereka berjanji akan menanggung segala keperitan bersama.. ' If you jump sayang, I will too '.. Episod cinta mereka bertambah menarik apabila mereka di kaitkan seperti pinang di belah dua.. Nak di pendekkan cerita, si makwe/pakwe nie terkantoi kerana aksinya bersama scandal/pasangan baru di sebbkan bosan.. ( malas nak citer pnjg pnjg, kang mengarut pulak.. huhuhu )

Mana perginya konsep IF YOU JUMP I WILL JUMP TOO ?? Nmpk nmpk?? Macam dah lari tajuk kan?? hahaha.. Takpe takpe layan je kann. Hihhii.. Ehmmmm, korang tak rase mcm yang sape bercouple nie memg betul betul hipokrit?? ( sape yang timbulkan msalah tu jer hipokrit ).. Habis ler ex-si hipokrit tuu frust menonggeng di sebbkan oleh kobohodohan dan kebahanggang si hipokrit tuu? Faham tak?? Agak berbelit mcm ulau anakonda kan?? (lorat melako) Hehehe..  

So penyudah cerita cinta nie, ex-si hipokrit nie mati bunuh diri kerana terjun daripada tingkap bus.. Hahahah..

Nota Sape Yang Bace Mesti Berapi : Nak bercinta boleh, tapi cermin diri tu yerr.. Mana tau tak boleh tunaikan janji ker.. Hehe



13 comments:

Sab said...

HAHA . betul tuuu . janji yg tak mungkin ditunaikan >,<

AdinLala said...

Sab > Janji putar belit.. Hehe

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

kesimpulannya,jgn berjanji if rasa xmampu dan jgn berjanji bnda yg bkn2+merepek..

slmt berbuka~

AdinLala said...

nuyui a.k.a miss NUSHA > betul tuu, tepat sekali !

Selmat Berbuka juga ! :D

fiq. said...

janji dibuat dengan nafsu, akai plak pendek...

lastly, tak mampu.

diya said...

kalau nak berkapel, kene ada rules/perjanjian baru ;

if u jump, i won't jump . u takde , i cari yang baru .

itulah realitinye kan. ;p

Nur Hamizzah said...

'you jump, i jump?' sweet talker je yg ckp camni. :)

cik najihah said...

jangan jadi bute sebab cinte

Gen2Merah said...

tu la, kalau bercinta semua nampak indah di mata.. nanti kalau dah kawin baru tau tinggi rendahnya langit.. ehehe

Anyway, selamat mengerjakan ibadah puasa

salam Ramadhan
~Gen2Merah~

Eddy Dce said...

haha...niat tu kena betul dulu sebelum nak bercinta...huhu...

AdinLala said...

fiq > Betul tuu, kena fikir panjang dulu..

diya > Haha.. statement yang sngt berani ;)

AdinLala said...

Nur Hamizzah > memg pun, mulut pandai berkata kata tapi habuk pun xda :)

cik najihah > Sebb cinta nanti musnah segala gala..

AdinLala said...

Gen2Merah > orang nak bercinta dia pun nak bercinta.. Hebohh jaaa kan diaorag tuu.. Hehehe..

Eddy Dce > Betul tuu, bukan untuk mengejar 'sesuatu' Hehehehehe