Lepak-Lepak : Selamat Bersantai






Assalamualaikum !
 

Haii ! Salam Ramadhan.. Cuti cuti nie pi mana? Keluar laa ajak keluarga pi mana mana.. Ingt dok rumah je laa time mase bulan puasa? Jngn jngn jngn mcm tuu.. Hehehe.. Pergi lah keluar jenjalan beli baju raya ke.. Kalau awal sngt nak beli, pi usha usha dulu.. Erm, raya tahun ni mesti seronok kan? Tak sabar rasenyer nak raya.. Tapi sedih pulak nak tinggalkan bulan Ramadhan nie.. * poyo ! kikiki...

Hari nie saye sje je buat entri mcm borak kosong.. Lepak lepak lah katakan.. Eh, lupa nak ckp.. Sbnrnya nak ambik kesmpatan yang saye nak tunjukkan doodle saye kat korang.. Hehehe.. Bukan ape, saye ingt saye nak letak setiap post ada doodle.. Nanti baru nmpak ceria sikit.. Blog saye nie dah ler kelam jer.. Kan kan kan?..

Saye ada buat bnyk lagi doodle.. Nak tengok tak? Aip aip aipppp ! Sabar dulu.. Kalau nak tengok, tunggu entri seterusnya.. Satu entri satu doodle.. Hehehe.. Tape tape, saye bagi tengok doodle model pertama dengan kedua saye dule yer.. Hehehe..

Model Pertama

Model Kedua


Nantikan doodle terbaru di entri terbaru saye.. tq >.<
 
Nota Santai : Ingat nak blogwalking jap, nak ikut? ^^


4 comments:

!meimei cik ayu! said...

macam ala2 cikgu pun ada gak..comel..:)

PeRmAtA bIrU said...

comel la doodlenya... heheheh..:)

AdinLala said...

!meimei cik ayu! > Hehe, tu la pasal

AdinLala said...

PeRmAtA bIrU > terima kasih :D