Fuuuuhhhh ! Sangat Hampir ! Nasib Baik Tak Batal !

Assalamualaikum Abang Long & Kak Long Di luar Sana >.<

Gambar Hiasan - Bukan hasutan untuk anda berbuka puasa.. Hehehe

Bak kata omputehhhhh, too close ! Hehehe.. Itu lah yang sebenarnye terjadi bila tengah syok berblogging. Sampai terlupa yang sekarang nie saye sedang berpuasa. Ape ketidaknyaa, dengn selmba hadap saye pergi dapur pastu ambik biskut dalam tin. Bukan sengaja pun kan.. Mase belum puasa, tabiat saye bila tengah berblogging.. saye suka makan biskut.. Kan dah terkena tadi.. Siap dah bukak plastik biskut tu lagi tauu. Hahaha..

Lepas tu, baru nak masukkan biskut dalam mulut.. tiba-tiba saye tersentak, saye tergerak untuk baca bismillah.. kahkahkah.. Dari situ laa saye tersedar daripada hasutan si syaitan yang saye sbnarnya saye sedang berpuasa ! Alhamdulillah... Hari puasa pertama okay jerr, yang kedua nie khayal sikit.. Hehehe..


Saye suka buat nota >.<
Nota Ringkas : Beristighfar laa bnyk bnyk yer, semoga di jauhi hasutan syaitan.



28 comments:

abdullah gazali said...

hehehehe..selamat tersedar..
kalau x?
huhu..

AdinLala said...

Haha, kalau tak.. batal laa puasa.. Tak dapek den nak menolong eyy. hihi

Orang Kita said...

lupa x pe,, ehehe ^_^

AdinLala said...

Hehehe, betul.. kalau sengaja tu cari nahas jawapannyer :)

Sab said...

setahu sy takde syaitan mse bulan puase kan ? lalalal :D

AdinLala said...

kiki,memg laa tade syaitan.. Tpi daripada mane kita mulakan kejahatan atau kecuaian tersebut? Mesti laa daripada hasutan si syaitan tuu. Maknanya, saye telah terikut hasutan syaitan tuu walaupun beliau tade ;) Trimas~

najihahfara said...

peh bahaye ni..
x sedar hihi

NADIA RAJAMI said...

aisehh..seb bek teersedarr ye dak??..:P

TUGAU GATES said...

ada 1 setan blom drantai..tu lady gaga tu..hahaha

AdinLala said...

cik najihah > Hehe, leka laa.. Nasib baik xpergi masak nasi.. Haha

AdinLala said...

Dea > yupp, kalau tak kelam kabut jerr dibuatnyer.. Hehe

AdinLala said...

NISA NASI > Haaaa betul tuu! Tu setan jahanam namenyer. Haha

Perjalanan Tanpa Noktah said...

tengok gambar tu memang mengancam sungguh...

AdinLala said...

sabar sabar :)

Eddy Dce said...

bahaye2...haha...kena tulis note la kat depan pc tu adin...hari nih ak puasa...haha... :)

AdinLala said...

Eddy Dce > hehe, kan kan kan? nak buat lahh nati.. huhu

♥CIK IERA♥ said...

haha awal-awal pose cenggitu lah..tapi jangan sampai dah ujung pose masih 'ter' 'ter' jugak..selamat berpose :)

Nurhasliza Nordin said...

Haih! Mujur. Kalau tak, kenyang. Hehe.

AdinLala said...

♥CIK IERA♥ > ehhh, xde lah. Insya'Allah.. Selamat Berpuasa jugak :)

AdinLala said...

Nurhasliza Jeffry > biskut jer pun :) Hehe

the writer said...

hahaha. benda yang selalu terjadi dibulan puasa. nasib baca bismillah. kalau tak?? hahaha

AdinLala said...

ZK > kalau tak? Kalau tak, sendawa laa ape lagi. hehe

Atiqah Wadiah said...

haha~naseb baik

AdinLala said...

memg bernasib baik Atiqah Wadiah hoii ;)

Ce'gu JAERA said...

ahahaha.. kebetulan.. saya pun hampir nak minum masa pulang dr kerja tadi..

astaghfirullah hal azim.. mengucap2..

AdinLala said...

Fuhhh nasib baik kan? Moga moga kita di elakkan daripada kecuaian sebegini lagi.. Amin ~

khryh said...

kalau makan mesti kenyang dah..hahaha

AdinLala said...

Biskut laaa, nyesal jer batal puasa makan biskut.. Hehehe